De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch BCS82MAT14 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Fr re 01-06-2023

Aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Zeer goede keuze, voorheen toestel gehad wat aanzienlijk duurder is echter viel in gebruik tegen. Deze stofzuiger is kompleet en zuigt perfect. Goede accu welke ook nog eens met mijn andere Bosch producten werkt. Echt een aanrader topper van Bosch.

Pluspunten

• Perfecte zuigkracht
  • Zeer handzaam

Saskia 04-08-2022

Een aanrader

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Werkt heel fijn, ook de verlichting op de voet is heel handig, je ziet vuil veel beter liggen. Zuigt goed, zeker zo goed als een snoerstofzuiger, Nog maar een week in bezit maar erg tevreden, kan hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• zuigkracht
  • verlichting op voet
  • handig in gebruik

Minpunten

• kleine opvangbak (kan helaas niet anders)

r******************@z******* 30-12-2021

Goede accustofzuiger. Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Naast mijn robot stofzuiger voor de trap etc. Meerdere apparaten van Bosch, altijd kwaliteit. Daarom voor deze gekozen.

Pluspunten

• Degelijk design
  • Handig in gebruik

Patricia 30-12-2021

Bevalt erg goed

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Erg handzaam, krachtig genoeg en zeer prettig met de verlichting op de borstel! Laad snel op, dus weer snel klaar voor gebruik.

Pluspunten

• Handzaam
  • Verlichting op de borstel
  • Laad snel op

Minpunten

• Geen hele lange snoer aan laadstation

Jent 28-10-2021

Prima stofzuiger, handig zonder snoer

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Ik was benieuwd naar de kracht van deze stofzuiger. Dit is echt prima, de stofzuiger zuigt heel goed. Het is super handig, zo zonder snoer. Het opladen gaat goed, je moet daar wel even om denken. De ledlampjes op de voet zijn heel handig om alle kruimels mee te nemen. Veel accessoires meegeleverd.
Je moet er gewoon om denken de stofzuiger na elke zuigbeurt te legen en op te laden, dan heb je veel plezier van deze stofzuiger. Hij is enorm wendbaar, wel wat zwaar.

Pluspunten

• Ledlampen op voet
  • Geen snoer
  • Wendbaar

Minpunten

• Zwaar
  • Steeds opladen

maen 27-10-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

De stofzuiger is fijn in gebruik. Je pakt 'm makkelijk om even wat op te zuigen, of juist het hele huis te doen. Hij is wel wat zwaar om te pakken, maar verrassend licht en wendbaar in gebruik. Ook als kruimeldief is het ideaal. Met de vele opzetstukken is er altijd wel eentje voor het doel. De accu gaat lang genoeg mee voor mijn hele huisje, dus ideaal! De opvangbak is makkelijk te legen, dus mocht die volraken kun je zo weer verder. De lampjes zijn een handige toevoeging, je ziet nog beter wat je aan het doen bent. De stofzuiger maakt ook niet overdreven veel geluid gelukkig.

Ak79 22-10-2021

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Op zich een hele fijne stofzuiger om even snel te stofzuigen. Alleen als je niet de eco stand gebruikt gaat de accu wel erg snel leeg. En katten haren van de bank verwijderen op de eco stand gaat lastig.

Freek 22-10-2021

Snel even schoonmaken wordt eenvoudig

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Ik was al langere tijd op zoek naar een snoerloze stofzuiger toen deze op mijn pad kwam

Pluspunten

• Snoerloos
  • Lampjes op zuigmond

Minpunten

• Batterij gaat niet heel lang mee
  • Kan wat zwaar zijn

Rosa 22-10-2021

Top stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Wat een fijne stofgzuiger. Ik merk dat ik de stofzuiger sneller gebruikt omdat hij zo makkelijk en kort te gebruiken is. De accessoires zijn super handig en makkelijk in gebruik. Erg tevreden!

Pluspunten

• makkelijk te pakken
  • veel accessoires

Iriss6 13-10-2021

Top product!!

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Het apparaat werkt top! Heel erg blij mee. Veel verschillende kopstukken aanwezig, mooi uiterlijk en harde zuigkracht. Enige nadeel is dat de stofzuiger wat aan de zware kant is.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Functioneel

Minpunten

• Zwaar

Lisette 12-10-2021

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Afgelopen maand deze stofzuiger mogen testen en wat een fijn ding is dit! Zelfs manlief stofzuigt voortaan graag, dan moet het wel een topper zijn, niet! Voor ons in een huis met weinig stopcontacten ideaal, aangezien hij snoerloos is. Daarnaast super wendbaar wat het stofzuigen erg makkelijk maakt. Bij ons kan hij niet onder de bank of kast (vrij laag) en ook redden we niet het uur te stofzuigen, maar dat hindert ons niet. Het opladen duurt ong. 4 uur dus als je hem na gebruik in de lader hangt heb je hier totaal geen last van. Ik merkte wel dat hij iets grotere stukjes niet goed opzuigt met de grote stofzuigermond, maar dit weegt bij ons niet op tegen het gemak wat je ervan hebt. Oja..en geen last meer van stofzuigerzakken! Je leegt hem in de kliko en door! Dit is overigens zeker niet iedere keer nodig.

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Snoerloos
  • Geen stofzuigerzak meer nodig

Minpunten

• Zuigt grotere dingen niet altijd goed op
  • Past niet onder de kast/bank

Phiphi 11-10-2021

Zware, maar flexibele steelstofzuiger; met goede zuigkracht

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Wat een fijne draadloze steelstofzuiger is dit! Ik ben erg onder de indruk van de Bosch Unlimited 8: BCS82MAT14. Het fijnste vind ik dat de stofzuiger moeiteloos omschakeld van harde vloer (pvc) naar vloerkleed/deurmat. Geen ander opzetstuk is er nodig en de stofzuiger gaat vanzelf harder zuigen indien nodig. Erg onder de indruk ben ik ook van de verlichting; je ziet precies waar nog een stofje ligt en ook stofzuigen bij een gebrek aan daglicht zorgt voor een schoon resultaat. De steelstofzuiger is ook erg wendbaar. Mijn eerste indruk is erg goed. De opvangbak is makkelijk te legen en ook de zuigmond is goed schoon te houden doordat die te verwijderen is. Ik vind het wel erg zwaar, met name de geïntegreerde kruimeldief is erg zwaar. Op de turbostand is de stofzuiger erg luid en is de accu snel leeg, maar in de eco-stand gaat de accu lang mee en vinden wij de stofzuiger erg stil vergeleken met onze ouderwetse stofzuiger. De zuigkracht is prima, met name ons (laagpolig) kleed wordt veel schoner met deze steelstofzuiger dan met onze ouderwetse stofzuiger. Al met al; erg tevreden!

Pluspunten

• Zeer wendbaar
  • Verlichting (je ziet elk stofje)
  • Moeiteloze overgang harde vloer naar tapijt
  • Accuduur is prima bij ecostand

Minpunten

• Erg zwaar
  • Accu sneller leeg na tapijt zuigen

Martijn 11-10-2021

Erg tevreden!

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Na het pakket opgehaald te hebben thuis begonnen met uitpakken en alles zit netjes verpakt. Na wat puzzelen met in elkaar zetten de eerste meters gemaakt. Het eerste wat opvalt is dat het best een zware machine is maar tijdens gebruik valt dit reuze mee en laat de stofzuiger zich prima om de meubels heen manoeuvreren. Ik kan dus niet anders zeggen dat de eerste indruk prima is!

Update:
Na de nodige weken redelijk intensief gebruik kan ik eigenlijk niet anders zeggen dat de stofzuiger prima zijn werk doet!
Inmiddels hangt de houder/oplader in de trapkast zodat hij altijd klaar is voor gebruik en ik het hulpstuk wat ik nodig heb makkelijk kan pakken.
Wat mij ook positief heeft verrast is de accuduur, wij kunnen er prima de woonkamer en trap mee stofzuigen en hebben dan nog genoeg over om eventueel de boven verdieping ook te doen.
Ik vond in het begin de led lampjes wat onzinnig maar dit blijkt in de praktijk erg handig, je kan nu ook bijvoorbeeld onder de kast of tafel goed zien of alle stof en kruimels weg zijn!

Al met al erg tevreden!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Zuigkracht
  • Handige ophangbeugel/ oplader

Minpunten

• Gewicht

Malou 07-10-2021

Top stofzuiger zonder snoer!

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

De Bosch BCS82MAT14 heeft een mooi design. De stofzuiger is eenvoudig te monteren aan de muur en neemt weinig plaats in beslag. De zuigkracht is vergelijkbaar met een gemiddelde stofzuiger met snoer. De lampjes aan de voorzijde zijn verrassend handig! Het is ook erg handig dat je de stofzuiger heel eenvoudig kunt “omtoveren” tot kruimeldief. Heel handig om stoelen of keukenkastjes uit te doen.

Manonsterretje 06-10-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Ik vind dit apparaat een echte aanrader. Hij wordt geleverd met veel accessoires en dit maakt hem een echte alleskunner in het huishouden. Hij laadt goed op en is daarna in verschillende standen in te zetten. De eerste keer moest ik wel even goed in de handleiding kijken hoe het opladen in zijn werk ging.
Hij ligt erg soepel in de hand en is erg wendbaar! Woonkamers, slaapkamers, auto's, niks is te gek.
Hij heeft geen zak, maar een opvangbakje voor het opgezogen vuil. Dit bakje is gemakkelijk te legen en keer op keer te gebruiken. Op deze manier kunnen ook kleine onderdelen die per ongeluk opgezogen zijn (in ons geval iets van Playmobil) eruit gehaald worden.
Een echte aanvulling in ons huis met het oog op het huishouden. Top apparaat!

Pluspunten

• Wendbaar
  • Krachtig
  • Ligt prettig in de hand
  • Veel meegeleverde accessoires
  • Een fijn opvangbakje

Minpunten

• In het begin heb je de handleiding even nodig

Anke P 06-10-2021

Fijne wendbare stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Dit is een fijne stofzuiger. Makkelijk wendbaar en door de verlichting in de voet is vuil goed zichtbaar. Hij is wat zwaar, maar prima om een aantal kamers te doen. Ook de kinderen pakken hem snel even. De voet is wat aan de dikke kant, daardoor kunnen wij er niet mee onder de bank. Verder een dikke aanrader. Veel meegeleverde accessoires.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Verlichting voet
  • Zuigkracht past zich aan naar ondergrond

Minpunten

• Wat aan de zware kant
  • Voet is wat dikker

DeFreule 06-10-2021

Wat een gemak!

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Sinds kort heb ik deze steelstofzuiger en het is een verademing zonder zo'n ellendig snoer! En ik hoef nooit meer stofzuigerzakken te kopen! Goede zuigkracht, voldoende accessoires waardoor de stofzuiger voor verschillende doeleinden gebruikt kan worden. Bijvoorbeeld even snel de bank of trap afzuigen, of de auto. Ik merk dat ik deze stofzuiger veel sneller even gebruik dan mijn vorige traditionele stofzuiger met snoer. De accu gaat lang genoeg mee, dit heeft me positief verrast. Ook krachtig genoeg voor hondenharen. Het meest fijne eraan vind ik de wendbaarheid. Klein minpunt is dat ie al snel muf ruikt. Waarschijnlijk moet ik me aanwennen om na elke zuigbeurt het reservoir leeg te maken en is het dan minder (in mijn vorige stofzuiger deed ik altijd een geurzakje o.i.d. in de stofzuigerzak). Kortom, een praktische, wendbare snoerloze stofzuiger die vooral erg goed zuigt en ook krachtig genoeg is voor hondenharen.

JansenG 05-10-2021

Erg fijne stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Sinds een aantal weken hebben wij nu deze Bosch steelstofzuiger in gebruik en dat bevalt heel goed. Hiervoor hebben we jaren een 'normale' stofzuiger van Bosch gehad welke ook erg goed beviel. Echter is de opbergruimte bij ons thuis beperkt en daarom waren we al een tijdje aan het twijfelen over het aanschaffen van een steelstofzuiger. Een steelstofzuiger is toch iets makkelijker op te bergen dan een slede stofzuiger. We vroegen ons af of een steelstofzuiger wel netzo goed zou zijn als een normale stofzuiger en omdat ze niet de goedkoopste zijn durfden we het nog niet echt aan. Nu waren we in de gelegenheid om een er eentje uit te testen en komen er achter dat we al lang eerder er een hadden moeten aanschaffen!
De zuigkracht is zeker vergelijkbaar met de normale stofzuiger, zeker in combinatie met de geautomatiseerde borstel. De lichtjes op de borstel laten heel goed zien waar er nog vuil licht en maken het stofzuigen nog makkelijker.
De accuduur is prima. In de praktijk maken we nooit in een keer het hele huis van boven tot onder schoon, maar doen dat in etappes. De accu gaat prima een hele verdieping mee zonder tussendoor te moeten opladen. Ook het geluid is prima. Natuurlijk hoor je hem, maar niet veel meer dan de normale stofzuiger.
Ook de bijgeleverde accessoires zijn erg handig. Eindelijk een goede zuigmond om in de kleintste kieren ook de kruimels en het stof weg te halen. Ook zijn deze makkelijk op te bergen in de houder aan de muur waarin ook de stofzuiger zelf hangt en gelijk opgeladen wordt.
Enige nadeel vinden wij het schoonmaken van de stofcontainer. Onze vorige stofzuiger had een ouderwetse zak die je weg gooide en schone nieuwe er in deed. Deze moet je natuurlijk zelf legen en dat is op zich makkelijk en prima te doen, maar toch blijft er regelmatig wel stof en haren achter in het filter. Deze moet je er dan handmatig uithalen. Niet heel erg, maar toch niet het fijnste klusje.
Al met al bevalt ons de stofzuiger erg goed en doet hij niet onder voor een normale stofzuiger.

Pluspunten

• Handzaam en makkelijk op te bergen
  • accuduur
  • zuigkracht

Minpunten

• schoonmaken van filter

Manon 04-10-2021

Fijne snoerloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Fijne stofzuiger, makkelijk te bevestigen aan de muur. Het felle lampje is heel handig om alles goed te kunnen zien. Accu gaat lang mee in de eco stand. Eco stand is krachtig genoeg. Veel handige accessoires. Enige nadeel is dat de stofzuiger best zwaar is om bijv de trap op te tillen.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Felle lamp
  • Veel accessoires

Minpunten

• Gewicht (zwaar)

Hillie64 03-10-2021

Geweldig

Geweldig
Ik ben deze stofzuiger nu 2 weken aan het testen en in 1 woord geweldig. Hij is super handig omdat hij altijd klaar is voor gebruik en heel wendbaar is. De verschillende hulpstukken zijn ook heel handig voor de bank en trap te stofzuigen en bijvoorbeeld je matras. Ideaal de lampjes op de zuigmond zodat het stof goed zichtbaar is en mijn huis een stuk schoner is. Kan niet mijn hele huis in 1 keer stofzuigen omdat de batterij dat niet kan volhouden. Maar daar een je zo aan die altijd eerst de kamer of slaapkamer dan ga ik weer in een andere kamer afstoffen of de wc schoonmaken en in de tussentijd kan de batterij weer opladen. Op de trap is dit ook veel handiger dan z’n gewone stofzuiger. En wat helemaal super is dat de stofzuiger automatisch zijn zuigkracht aanpast van een harde vloer naar tapijt en dat je geen zuigmond hoeft te verwisselen. Ook het stof reservoir is handig te legen.

Pluspunten

• Heel wendbaar
  • Veel handige accessoires

Minpunten

• Batterij

Harry1975 01-10-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

De stofzuiger is mooi vorm gegeven en heel compleet met verschillende accessoires. Ik had nog niet eerder een steelstofzuiger maar ik wil nooit meer anders. Ik laad hem altijd direct na gebruik weer op zodat hij altijd vol zit als ik hem ga gebruiken. De eco stand is niet heel sterk, ik zet hem altijd op 'auto'. En dat gaat prima. Het is een stofzuiger die zeer makkelijk in gebruik is, en de led lampjes zijn erg handig omdat je direct ziet wat er op de vloer ligt. Ik vind het een fijn apparaat, zeker een aanrader.

Pluspunten

• wendbaar
  • lichtgewist

r***********@h********** 01-10-2021

Wendbaar en Makkelijk

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Heb hem als aanvulling van m'n robotstofzuiger. Eerste insteek was voor hoeken, naden en plaatselijke rommel. Uiteindelijk zie ik mezelf hem vaker gebruiken om ook grote oppervlakten te zuigen. Wendbaar en makkelijk.

Pluspunten

• Wendbaar
  • Licht

Minpunten

• Batterij lijkt snel leeg

sjcp@xs4all.nl 01-10-2021

Aanrader!

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Het is een super fijn apparaat. makkelijk in gebruik en maakt de verschillende ondergronden super schoon. Accu gaat niet super lang mee, een heel huis stofzuigen ga je niet redden.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • geen stofzuigerzak

Minpunten

• accu snel leeg
  • prijzig

Kavi 01-10-2021

In 1 woord wauw!

Geschreven voor: Bosch BCS82MAT14

Sinds een paar weken heb ik deze stofzuiger in huis. Hij ziet er luxe uit! Ik ben er tot nu toe super blij mee! Ik merk dat ik hem sneller pak dan de 'gewone' stofzuiger. Hij is makkelijker en sneller te pakken, waardoor ik toch sneller even ermee door het huis ga. De stofzuiger is heel goed wendbaar. Het licht op de voorkant is fijn voor de donkerdere hoekjes, hierdoor zie je het stof op de grond goed liggen en sla je geen plekjes over. Er zitten een aantal erg handige accessoires bij de stofzuiger. Het stofzuigen van de bank, stoelen en trap gaat heel makkelijk met de speciale zuigmond. Geen gedoe met een lange slang en snoer! Super fijn! Ik heb een paar minpuntjes ontdekt: de batterij is vrij snel leeg. Ik kan niet het hele huis met 1 batterij stofzuigen op de ecostand. 2e minpuntje is dat haren makkelijk rond de borstel wikkelen. Deze zijn lastig te verwijderen. Borstel is wel makkelijk los te halen, maar de haren eraf halen blijft lastig. Deze minpuntjes wegen niet op tegen de pluspunten!

Pluspunten

• Wendbaarheid
  • Licht op de zuigmond
  • Fijne accessoires
  • Snoerloos

Minpunten

• Batterij redelijk snel leeg
  • Kan niet zelfstandig rechtop staan
  • Haren moeilijk te verwijderen